We zijn weer thuis - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Fred Hazelebach - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Fred Hazelebach - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: WoSindPatriciaUndFred

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Mei 2010 | Nederland, Hoogvliet

We zijn weer thuis!.

De laatste dag hebben we ons rustig gehouden. Laat uit bed en laat aan het ontbijt.
Om de dag door te komen hebben we een route door Hanoi gelopen. Nu komen we er eigenlijk achter wat Hanoi te bieden heeft. We vinden een aantal restaurantjes waar we graag hadden willen gaan eten, maar helaas kunnen we er nog maar een proberen en daarna is het richting Nederland.
Onderweg komen we in een winkeltje dat gelakt houtwerk verkoopt. Leuk voor thuis en Patty weet van geen ophouden met het kopen van het spul. We kunnen nog naar huis met Vietnam Airlines maar het heeft niet veel gescheeld of ik had KLM Cargo moeten bellen.
Ik gooi vrijwel alle kleding die ik bij me had weg, om die in de rugzak te vervangen door Vietnamees lakwerk. De reis terug verloopt voorspoedig tot aan Rotterdam Centraal. Het was een grote puinhoop, iedereen liep te zoeken naar het perron waar hun trein zou vertrekken. Twee minuten voor het vertrek werd omgeroepen waar onze trein zou vertrekken, 5 perrons verder. Daar sta je dan na een reis van bijna 20 uur met 17 kg Vietnamees houtwerk op je nek. Tijdens het rennen dacht ik nog, gaat mij de eerste maanden weer iedere dag overkomen, maar we hebben de trein gehaald.
Daarna nog een metro ritje en een wandeling naar huis in de stromende regen. We kwamen drijfnat ons huis binnen. Welkom in Nederland, EINDE VAKANTIE!!!. Dit is het laatste reisverslag van deze reis en we willen iedereen bedanken voor het plaatsen van reacties, het was leuk om zover van huis toch contact met het thuisfront te hebben. Cock en Burg bedankt voor de fotoruimte. Er zijn bij de diverse logs ook nog wat foto’s bijgeplaatst. We hopen dat jullie het experiment met de weblog leuk hebben gevonden, wij wel in iedergeval. TOT ZIENS.

  • 04 Mei 2010 - 07:37

    Erik, Patries & Lot:

    Welkom thuis!!!!

  • 04 Mei 2010 - 11:07

    De Vosjes:

    fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn
    xxx

  • 04 Mei 2010 - 16:27

    Peter De Geus:

    ik heb gelezen in de reisverslagen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. ik ben blij dat jullie heelhuids weer naast mij wonen. ik spreek jullie nog....welkom thuis....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogvliet

Fred

Actief sinds 01 April 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 19157

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 01 April 2014

Cuba Central en West Tabaco

03 April 2010 - 02 Mei 2010

Vietnam van Zuid naar Noord

Landen bezocht: